Wednesday, November 19, 2008

Terima Kasih Semua!






Hello girls,
Seperti yang dijanjikan, here are ucapan kemenangan oleh pemenang-pemenang kategori selebriti Fun Fearless Fabulous... hanya untuk tatapan you all...

Rina Omar – “Tak sangka saya menang kerana kesemua calon hebat-hebat belaka. Namun ya, saya bersyukur dan mungkin dengan Anugerah FFF ini menjadi platform untuk saya terus berjaya. Event pula sangat intimate dan mungkin tahun depan lebih ramai pembaca Cosmo yang boleh turut serta dalam majlis ini. Pasti seronok kalau ada aktiviti “Fearless” outdoor."

Ning Baizura –“Selebriti yang tercalon dalam kategori ini memang bukan calang-calang. Dengan kemenangan ini menjadikan saya mahu lebih FFF, adventurous dan creative. The event was so fun and feel warm. Bukan sahaja dapat bergaul dengan selebriti, tapi juga dapat beramah bersama mereka yang berjaya dalam karier masing-masing.”

Zizan Nin – “Pertama sekali TAHNIAH & SYABAS kepada Cosmopolitan Malaysia kerana julung kalinya telah menjayakan Anugerah FFF 2008 dengan sukses sekali. Terima kasih juga kepada semua pembaca-pembaca Cosmopolitan yang vote Zizan Nin sebagai JEJAKA FFF 2008. This is my first mag award throughout 6 years involvement in the industry.”

Fara Fauzana – “Unexpected! Persaingan cukup hebat dan lebih memeranjatkan lagi, I am accepted by urbans! Thanks kepada yang vote Fara.”

Maya Karin – “Saya gembira menjadi antara pemenang yang pertama untuk Anugerah Fun Fearless Fabulous yang pertama kali diadakan walaupun sedih kerana tak dapat hadir di acara tersebut. Kemenangan tersebut menjadikan saya rasa Fabulous! Big kiss to all the voters!”
Tahniah kepada semua pemenang!

2 comments:

From the Cosmo Team said...

Thank you gooooooood girl. We're trying our best to make it accessible to everyone especially our loyar readers... appreciate your support and any feedback to improve this site.

Love,
Izza

LaDyHeRa said...

teruja sangattt !!!

i love you cosmo!!