Wednesday, June 6, 2012

Selamat Pengantin Baru Nurul & Eric Depp

Gambar dari koleksi saya (Eena) semasa menghadiri majlis akad nikah penyanyi Nurul Wahab pagi tadi. Saya dah mengenali Nurul lebih 10 tahun dan we are always supportive of each other.  Sebagai sahabat saya begitu gembira dapat bersama meraikan hari yang istimewa buat Nurul.
Gambar saya (Eena) bersama pengantin


Just nak share gambar khas buat pembaca Cosmo. Wish i had a proper camera and could take more pictures. Sorry tapi itu je yang dapat saya snap pakai Blackberry.  Yang pasti, we should always cherish the friendship we have made over the years. Sometimes its the smallest gesture you do that your friend would keep in their minds and hearts forever.
Majlis yang serba ringkas tapi penuh dengan kasih sayang dan gelak tawa sahabat dan keluarga.






2 comments:

Anonymous said...

Tahniah Nurul & Eric! <3

Andi Setiawan said...

Mempunyai website yang menawarkan product/Jasa harus menggunakan strategi marketing yang benar. Menggunakan Internet Marketing adalah langkah tepat mendongkrak penjualan guna mendapatkan keuntungan. Saat ini website menjadi proiritas untuk menjaring konsumen.
Strategi Internet Marketing yang tepat menaikkan peringkat dengan kata kunci di halaman 1 Google serta teknik SEO terbaik, bisa belajar di tempat Kursus SEO atau mengikuti workshop Internet Marketing dari Pembicara Internet Marketing terbaik. Untuk Kursus SEO secara privat atau kelompok dengan materi content Internet Marketing jaminan halaman 1 Google, segera belajar kepada Pakar SEO!