Monday, March 22, 2010

Cosmopolitan Isu April 2010 - Even Better!

Mempersembahkan...Cosmopolitan April 2010, lebih padat dan hebat. You must buy it - ada 50 halaman ekstra memaparkan trend terkini musim Bunga/Panas tahun ini. Kamu kenalah tahu gaya paling in bagi fesyen dan solekan agar kamu diiktiraf fashionista Cosmo terbaik!! Yeah!!
Khusus untuk peminat Katy Perry, ada cerita eksklusif yang hanya Cosmopolitan Malaysia dapat paparkan untuk kamu. "Korek" ceritanya di halaman 130.
Istimewa sempena isu bonus ini, ada pelbagai giveaways untuk kamu rebuti. Antaranya termasuk produk Origins, wangian Choloe, jam Chronotech, premium filem When In Rome, Nanowhite dan Big Fashion Giveaway serta Big Beauty Giveaway.
Dan memperkenalkan...ANUGERAH PENCERAHAN COSMO 2010! Lihat barisan produk pencerahan terbaik tahun ini yang boleh kamu cuba. Hanya yang terhebat untuk pembaca Cosmo.
Dalam Cosmo Cash, check out cara kamu nak "kumpul" bonus untuk diri sendiri. Caranya mudah dan takkan keluar keringat pun, cuma kamu kenalah usaha sikit. Yang penting, sangat berbaloi.
Cosmo pays tribute to Mother Earth through a special features bertajuk Tabik Pada Bumi! Memaparkan cara simple untuk kamu "hijaukan" diri dan sekali gus Bumi.
Juga, gadis Cosmo Malaysia senaraikan kriteria BARU bagi jejaka pilihan hatinya. Check out apa kata Intan Ladyana dan Irma Hasmie tentang jejaka pilihan hati mereka.
Jangan lupa dapatkannya. Miss Cosmo, Miss Out!!

6 comments:

mizzura said...

wah..dah keluar!! tak sabar nak g beli..

nazLYNN jane said...

bile my subscription nak sampai nih?? xsabar nk baca artikel2 terbaru cosmo yg ummphh tu...

Ct said...

My sis tiap2 bulan dok beli majalah Cosmo! (Senang la.. saye tumpang bace mags dia je) Nak2 lagi kalau time tuh muke dia keluar majalah... (sbb join any beauty events, gambar tempat makan best etc) Walaupon gamba dia kecik sgt.. dia mesti beli 2,3 copies n suruh member2 dia beli isu tu jugak. Hahaha...

Btw, cemane nak tau fashion accessories/artworks kite eligible ke tidak utk di"featured" dalam Cosmo ye? Ada ape2 kriteria ke? Or it's all by luck.. atas pilihan Cosmo team? Thanks! :)

Suraya said...

Love the beauty advertorial. nice layout. and the fashion pages too. superb.

[i.l.y.a] said...
This comment has been removed by the author.
[i.l.y.a] said...

hye cosmo! saya sangat meminati majalah cosmo, fashion tips yang ada umphh dan banyak info menarik.

btw, saya ada satu soalan. saya adalah salah seorang pemenang peraduan safi rania gold edisi februari. boleh saya tau di mana venue untuk collect hadiah?