Wednesday, September 26, 2012

Cosmopolitan Edisi Oktober 2012 - Izara Aishah

Check out Izara Aishah, penghias wajah depan Cosmopolitan edisi Oktober 2012. Dan team Cosmo had fun lakukan penggambaran dengannya kerana personalitinya yang sangat refreshing, apatah lagi berbekalkan wajah yang sungguh menawan, segalanya berjalan cukup lancar. Ketahui kisah terbaru mengenai dirinya bila kamu dapatkan isu terbaru ini.

And here are a few pics from the photo shoot:

 Najeeb Azami, jurusolek terkenal sedang memastikan solekan dan dandanan sempurna pada Izara sebelum shoot bermula. Yang tak berapa nampak tu adalah Syikin dan Farhana yang perlu make sure busana dirapi elok. Good job team!



Here's Izara in action. You go girl!










Lagi dalam isu Oktober - rencana hangat mengenai kerjaya dan duit khusus untukmu. Daripada cara nak perhebatkan kerjayamu, kuiz ketahui tahap keyakinanmu dalam kerjaya, cara betul berhenti kerja (ada adab tertentu yaaa) dan teknik minta naik gaji, Cosmo ada rencananya.
Dan ketahui bagaimana rakan kamu boleh bantumu bab duit selain inspirasi buat pelaburan bijak!

Juga helah kecantikan terbaru untuk tawan hati si dia, serta fun fearless fashion menampilkan tip fesyen terkini memastikan kamu sentiasa tampil hot!

Go grab your copy now, dan kongsikan dengan Cosmo apa pandanganmu. Hantarkan email (cosmopolitanmalaysia@bluinc.com.my) atau kongsikan di wall Facebook Cosmopolitan Malaysia atau tweet kami (@my_cosmo).

No comments: