Friday, June 17, 2011

Lagi Best Woo-Oo-Oo...

Makin kedengaran tak jingle "Lagi Best" tu di radio dan TV? Kalau belum, tak lama lagi ia akan "menghantui" kamu! Cosmo memang dah asyik ternyanyi2 lagu tu (dalam kepala lah ya) sebab berpeluang lakukan test drive kereta Perodua Myvi terbaru dengan wajah baru dan warna baru - Mystical Purple. Memang excited habis dapat peluang memandu kereta Myvi yang dah upgrade. Nampak kelainan dia daripada Myvi versi lama, kerana yang baru nampak lebih sleek.


Ni lah dia ticket stubs untuk giliran test drive kereta Myvi. I went twice! Saja try yang manual dan auto. I think memang sesuai untuk sesiapa yang nak cari first car. It's compact, senang nak manouver dalam kesesakan atau nak parking kat kawasan agak sempit. It is 1.3L so agak bagus untuk kereta bersaiz kompak macam tu.

Myself, Pam (Cleo) and Claire (MWW) memang impress gila dengan radio baru ni. It's touch screen!! Dan dah ada sesiap software GPS sesuai untuk kaki sesat macam ada sorang dalam team Cosmo ni (ehem). Dan katanya, every year mereka akan update the software for free. Haaa... Untung tu!

Warna ditawarkan - the usual Myvi colours yang kamu dah pernah lihat sebelum ni. Dengan tambahan satu warna special - Mystical Purple yang dah disebut tadi tu. Agak gelap daripada purple biasa walaupun di bawah terik mentari. Almost to black but not. Tapi tetap cun lah.


Tadaaa....selepas pandu Myvi baru manual. Menggeletar gak kaki sebab dah lama tak bawak jenis manual, selalu tekan minyak je kan. Mengaum juga enjin mula2 tu. Hehe... But it was a fun media test drive. And soon, ada lagi satu untuk Cosmo cuba. Yang tu, kamu kena tungggguuuuu untuk ketahui lanjut.
Kalau kamu dah berminat nak kenal Myvi baru ni, terus saja ke showroom terdekat or layari www.perodua.com.my okey!
Selamat berhujung minggu! :))

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wahhhhhhhh baru je kaur berita semalam team cosmo dah test rupanya!!

syakirin zainurin said...

wowww...amazing..cantik nye..
i likee...