Thursday, October 6, 2011

The Secret Life Of Nora - Kena Tonton!

Pasti kamu ada dengar the big hoo-haa pasal muzikal yang sedang ditayangkan di Istana Budaya ni, bukan? Tapi belum lagi terpanggil nak pergi menontonnya? You should!! Cosmo team yang mendapat peluang untuk menyaksikannya sendiri Selasa lalu memang teruja habis. Lagi pula teraju utama (pelakon dan penerbit) adalah Tiara Jacquelina sendiri. Apatah lagi dah dengar a lot of good things about Puteri Gunung Ledang, sudah tentu yang ini pun ada keistimewaannya yang tersendiri.

Kisahnya lebih kurang begini (dont want to spoil it for you), Nora yang hidup dalam era glitz and glamour Malaya tahun 60-an sebagai seorang penghibur di sebuah kelab malam. Dia memang bercita-cita tinggi untuk menjadi aktres berjaya dalam bidang filem pula. Dalam usahanya itu, antara perkara perlu dilaluinya adalah dilatih menjadi ejen perisik untuk menghapuskan aktiviti jahat Mr J (Aznil Nawawi check out his cute heart shape birthmark on his pipi, hihi). Di situlah Nora telah berkenalan dengan Roger Foss (Ryan Silverman) dan Farouk (Tony Eusoff) yang melatihnya hampir sebulan.

You will also love love love watak Khatijah (Adibah Noor) yang sangat bersahaja dengan lawak dan dialognya yang cukup mencuit hati! And you will smile ear to ear setiap kali mereka menyanyi berkumpulan, perasaan light-hearted itu seakan-akan sama seperti menonton sebuah filem keluaran Disney.

So check out this show sebelum 16 October (last day dah tu). Untuk membeli tiket layari airasiaredtix.com atau hubungi 03-8775 4666 atau terus saja ke Istana Budaya untuk mendapatkannya.

1 comment:

Misz Lyia'z said...

i watched this theater last wednesday.. jmpe rmai artis jgk mlm tu, datin paduka umie aida, ning baizura, datin ziela jalil, stephen rahman pun ada.. my friends d interview oleh michelle melodi lg tuh.. khelasss.. best sgt2!!! rugi sape xtgk.. hehehe.. semuanya perfect.. lagu2 best, nyanyian dan lakonan yg mantap, mhiburkan... suka ngan Mr.J yg pronounce R wif W - nowa.. waub.. wome... mcm manja sgt.. hahahha.. rse nak tgk lg, tp ade sesiapa nak blanja? hehehe

congrats to the team yg mjayakan "the secwet life wif nowa" awesome!!!