Tuesday, September 25, 2012

Jom Plan Cuti!


Ada cara baru untuk book percutian dengan lebih mudah. Check out Expedia yang membolehkan kamu book penerbangan dan hotel sekaligus, jadi tak perlulah nak tercari-cari di tempat lain pula. Kamu ada pilihan lebih 400 penerbangan dan 150,000 hotel di seluruh dunia, menjadikannya "pusat sehenti" bagi merancang percutian dengan cara cukup senang.

Apa yang Cosmo paling suka adalah jaminan harga terbaik. Okay, katakanlah kamu terjumpa tawaran percutian untuk trip yang sama tapi dengan harga lebih rendah, Expedia akan samakan harga itu dan pada masa sama, beri kamu baucar percutian bernilai RM150 untuk booking seterusnya. Kamu boleh terus hubungi pusat khidmat pelanggan 24 jam (tertera di laman web ya). Menariknya, katakanlah kamu nak cancel atau ubah tempahan, Expedia takkan kenakan caj tambahan. Best, bukan?


Dan khas untukmu, mulai 20 September lalu untuk tiga minggu, kamu berpeluang menonton Premier League di England (termasuk roundtrip air ticket dan penginapan, wow!). Akses saja laman Facebook Expedia.com.my dan sertai pertandingan 'Go For Goal'. Kamu kena cepat2 spot the soccer ball yang tersorok di belakang suitcase Expedia dan cuba klik sebanyak mungkin bola tersebut dalam masa terpantas. Satu peminat bertuah akan dipilih daripada top 5 untuk memenangi percutian fully paid itu.

Tunggu apa lagi? Go check it out!

xoxo,
Anida
Features Editor

No comments: