Monday, September 22, 2008

Keluaran Oktober Kini Di Pasaran!

Mesti semua dah berkobar-kobar nak beraya tak lama lagi... Sebelum tu, cepat dapatkan keluaran terbaru Cosmopolitan sebab kami ada banyak story hangat termasuk inspirasi fesyen antarabangsa yang boleh kamu serapkan dalam gaya raya tahun ni! Jika tidak pada potongannya, apa kata tiru warna terhangat, perincian menarik dan ilham terkini untuk digayakan. Paling best, you all boleh juga tiru solekan mengikut majlis seperti yang telah diselaras oleh Nana bersama dua selebriti popular Nurul dan Diana Danielle. They look babelicious!

ANUGERAH FUN FEARLESS FABULOUS!
Paling mengujakan dalam isu ini adalah kemuncak Anugerah Fun Fearless Fabulous 2008! Kami tampilkan semula kesemua 12 finalis dan juga merancakkan lagi anugerah sulung ini adalah kategori Selebriti Fun Fearless Fabulous. Barisan 5 calon top 5 yang akan dinobatkan dalam 5 kategori iaitu Fun Fearless Fabulous Aktres, Penyanyi, Personaliti TV, Personaliti Radio dan Jejaka Cosmo! Nak tahu senarainya, get your Cosmo NOW!


Undi jangan tak undi! Semuanya dalam tanganmu! Undian kamu dikira, dan you all juga berpeluang untuk datang ke sesi eksklusif bersama team Cosmo dan hadir di majlis penyampaian anugerah nanti!

PINK PROJECT
Dan, sempena bulan barah payudara Oktober ini. Cosmopolitan turut menyokong kepada kempen kesedaran barah yang mengancam wanita tidak kira usia atau latarbelakang ini. Kamu juga boleh turut serta dalam kempen Pink Project yang menjual top T-Bags merah jambu eksklusif rekaan pereka Los Angeles. Bergaya sambil beramal...


Love,
Izza

5 comments:

Hanys Jehari said...

Lucky me, sebab dah ada blog Cosmo, so tau semua perkembangan.. and bila found out jer Cosmo dah kuar, i terus cari kat MPH.. soknya, dapat pegang Cosmo awal.. rasa macam tak mau tido,sebab nak habes review page by page.. uhuhu.. by the way, kenapa citer pasal Anne ( cover) sikit sangat2??? one page jer?? takder jawab questionaire pon??? sedihnya,dah la peminat setia anne.. :(

Anonymous said...

Hanys, tima kacih sebab pi beli Cosmo awal. Cayalah! Sorry about Anne's story. Tapi ada lagi snippets on her in Youniverse Quiz sebagai pengubat rindu. hehehehe...

Anonymous said...

yey dah hbs baca!

firdura said...

hai...saya salah seorang pemenang untuk peraduan clarks shoe..tapi sampai sekarang saya tak dapat lagi surat daripada team cosmo...harap team cosmo sudi membantu ya:)

mulansalju said...

Thanks Cosmo coz inform this blog.. haha, lepasni bolehla tahu perkembangan Cosmo ye.. saya suka keluaran Cosmo bulan ni(oktober) specially bahagian berkerudung tu.. Wah, cayalah..leh tahan tajuk2 bulan ni. caiyok.. caiyok...=)