Thursday, April 22, 2010

Cosmopolitan Mei 2010 - Lebih Hebat!



Cosmopolitan Malaysia proudly presents... DIANA DANIELLE sebagai cover isu Mei 2010. Atas permintaan ramai, selebriti muda jelita ini menjadi penghias dan Cosmo kongsikan perjalanan karier Diana yang makin "menjadi-jadi". Selain berkongsi tentang cita-citanya yang bakal menyaksikannya menjelajah dunia tak lama lagi, D kongsikan mengenai first love, ex-bf, dan perkahwinan impiannya.
Buat pertama kalinya dalam sejarah Cosmo Malaysia, a flip cover dengan 40 halaman ekstra on Bridal stories! Dapatkan inspirasi perkahwinan dari pentas peragaan antarabangsa; Cosmo bentangkan langkah-langkah penjagaan kecantikan untuk bakal pengantin tiga bulan sebelum naik pelamin; Cara untuk jadikan perkahwinanmu EKSTRA istimewa; Kalau nak tahu apa yang si dia fikirkan bila menjelangnya hari bahagia, Cosmo ada rencananya di halaman 8; Perkahwinan bajet? Ada idea murah tapi akan tetap buat harimu kekal menawan...dan macam-macam lagi!
Check out hadiah hebat untuk kamu menangi daripada Nutox, Tudor Gold dll..Juga bengkel kecantikan Clinique untuk kamu sertai. Dan jika kamu belum subscribe Cosmo lagi, gunakan peluang ini kerana lima pembaca terawal melanggan Cosmopolitan akan menerima set wangian Kenzo Amour bernilai lebih RM1,000 setiap satu. Berbaloi!!
Miss Cosmo, Miss Out!

8 comments:

nadhirah nasser said...

nice.. cover yg cantik!!

hana yoriee said...

yeay..bride issue!! ini yg saya tunggu2..gr8..

.saidatul syakiera. said...

wah, tak sabar nk dapatkan my fav mag ni!
**cover sangat meriah! suka lah! :)
good job!

lauren carney said...

that pretty cover girl in the orange dress is just lovely!

PrimoChic.com said...

wow.. diana looks fabulous and HOT in orange dress. love it! congrats team cosmo!

Amelia said...

hebat!

nazLYNN jane said...

Baru aje dapat my subscription yesterday. Great as usual tp I notice that for the Editor's page, Ms Izza kita dh tukar pic ;) NICE......

Anonymous said...

mcm mane kita nak p ambil hadiah kita sbb tak ada maklumat yang blh saya dapat