Wednesday, November 24, 2010

Cosmopolitan Edisi Disember 2010 Di Pasaran HARI INI!






Nak tahu KENAPA Mizz Nina terima lamaran Noh, Cosmo ada kisahnya. Kenalah dapatkan edisi Disember yang sudah ada di pasaran hari ini. Team Cosmo macam nak menari-nari bila buat penggambaran dengannya sebab lagu What You Waiting For tu memang sentiasa terngiang2.
Apa lagi yang menarik? Sudah tentu idea untuk kamu update almari dengan produk fesyen terkini untuk sambut tahun baru. Lebih eksklusif, editor Cosmo dari seluruh dunia sekali lagi kongsi tip dan cara untuk memperhangatkan detik mengucapkan selamat tinggal kepada 2010.
Untuk yang sedang bercinta, atau baru nak belajar ilmu perhubungan, ketahui cara "terbalik" bagi memenangi hatinya. Lagi kamu buat "bodoh" lagi si dia sayang, percaya tak? Kenalah baca Cosmo kalau nak tahu lanjut. Juga, cara berjalan yang betul untuk buat si dia naik angau. Itu pun ada caranya...
Tunggu apa lagi, terus ke kedai berhampiran untuk dapatkan senaskhah majalah kesayanganmu ini, biar lengkap koleksi Cosmopolitan kamu bagi 2010.
Miss Cosmo, Miss Out!

5 comments:

nadhirah nasser said...

owh so cool....

CaDLyNN said...

wahaha...dah berhari2 mencari..
tghhari tadi pon takde lagi..
tak sabar nak dapatkan edisi Disember!!!!!

CaDLyNN said...

cosmo! saya ada prob utk join cosmo bonus ulang tahun. 'You have entered an invalid code'. kenapa ye?

Cosmo said...

hi cadlynn.apologies for the inconvinence caused.

kindly resend and type in COSMONAMA PENUHICEMEL (Contoh: COSMO LIZA RAHIM 821215145038 liza@yahoo.com) dan hantar ke 32733. Selepas pengesahan, taip COSMOLIMAJAWAPAN

thank you.

CaDLyNN said...

patutla tak boleh...
code LIMA tu tertinggal kt magazine

btw..thanks cosmo~