Friday, August 21, 2009

Dah Dua Ratus!!!!!

Hello everyone,

Seronok betul melihat perkembangan blog kami yang bermula sebagai ruang untuk memperkenalkan majalah ini hinggalah ia kini menjadi medan untuk berkongsi idea, rasa dan aktiviti. Sejak ia mula hadir, saya dan team Cosmo sentiasa berusaha memberikan posting yang terkini (walaupun ada kalanya senyap seketika - maknanya kami sibuk menyiapkan majalah akan datang ye...) bukan untuk bermegah tetapi sekadar berkongsi pengalaman dan pengetahuan yang tak kesampaian untuk muncul dalam majalah.

Selain itu, kami amat berterima kasih dengan kesungguhan pengunjung blog sekalian menyertai ruangan undian yang banyak memberi manfaat serta data berharga untuk kami serapkan dalam rencana Cosmopolitan. Thanks girls!

Kini follower blog dah mencecah 200 orang, tahniah kepada "Hypercopycat cicakgal" - sila hubungi Cik Ungku Natasya di pejabat kami untuk dapatkan hadiah misteri pengunjung blog ke-200!

Keep the comments coming. We welcome any ideas that can make this blog a much "happening" place for you to visit everyday!

Salam Ramadhan from Izza, Zaiti, Anida, Nana, Zura, Nisa' and Natasya!

4 comments:

Israq said...

great content n fashion spread! well done team COSMO...

im one of ur follower :)

eytaibrahim said...

oh bukan saye org ke due ratus tuh.. hukhuk

Zera Zylgwyn said...

i akn tewos support cosmo hokay!i'm also one of ur follower.

Unknown said...

i nak laggan majalah cosmo macam mana eyh??