Monday, October 25, 2010

Memperkenalkan Miss B: Love Your Breasts, Get To Know Them


Masih dalam Oktober, Cosmo nak kamu perhangatkan lagi kempen kesedaran barah payu dara. Baru-baru ini, Breast Cancer Welfare Association Malaysia (BWA) melancarikan Miss B, aplikasi yang dapat membantu kamu untuk memeriksa sendiri payu dara. Ia mempunyai panduan visual step-by-step yang begitu fun dan interaktif. Jadi kamu takkan rasa gusar, cuak, takut-takut nak buat pemeriksaan sendiri, dan tiada alasan lagi ya sebab Cosmo di sini untuk bantu kamu juga.
Caranya mudah saja! Muat turun aplikasi Check Me Facebook menerusi http://apps.facebook.com/checkmebc. Kalau kamu ada iPhone, ada satu aplikasi khusus untukmu. Dapatkannya di http://www.apple.com/iphone/apps-for-iphone.
"BCWA berharap dengan kewujudan Miss B di Facebook dan iPhone, wanita Malaysia seperti kamu akan mengambil peluang ini untuk memaksiumumkan aplikasi berkenaan dan belajar cara yang betul untuk melakukan pemeriksaan sendiri payu dara. Kongsikan juga dengan ahli keluarga dan teman tersayang agar mereka pun dapat meraih manfaatnya," kata Ranjit Kaur, Presiden BCWA.
Tunggu apa lagi? Jom cuba!!!

No comments: